Ulei motor Ravenol Low Emission Truck 15W-40 208L

Descoperă uleiul de motor Ravenol Low Emission Truck 15W-40, semi-sintetic, ideal pentru camioane. Reduce uzura și consumul, asigurând performanță optimă.

Preț unitar: 29.18 RON/litru
Comanda va fi procesată și expediată începând cu data de iul. 8, 2025 - iul. 10, 2025

6.068,52 lei TVA inclus

Producator
SKU 1123100-208-01-999
Pentru cantitati mai mari te rugam sa ne contactezi.

Descriere

RAVENOL Low Emission Truck SAE 15W-40 este un ulei de motor Heavy Duty, ce indeplineste cerintele API CJ-4 din 2007 si este formulat cu aditivi unici, de inalta performanta low SAPS, in combinatie cu uleiuri de baza special selectionate. RAVENOL Low Emission Truck SAE 15W-40 poate fi utilizat in motoarele noi, dar si in modelele mai vechi. Reduce frecarea, uzura si consumul de combustibil. Imbunatateste performanta si gradul de curatenie din motor. RAVENOL Low Emission Truck SAE 15W-40 poate fi folosit in motoarele diesel si pe benzina.Specificatiile API anterioare sunt incluse in specificatia API CJ-4.RAVENOL Low Emission Truck SAE 15W-40 este potrivit pentru utilizarea in camioanele cu motoare EURO 5, cu sisteme de tratare a emisiilor si in motoare EURO 3 si EURO 4, daca este solicitat de producatorul motorului. RAVENOL Low Emission Truck SAE 15W-40 este potrivit pentru a fi folosit in camioane cu EGR (Exhaust Gas Recirculation) si SCR (Selective Catalytic Reduction) cu ULSD (maxim 15 ppm sulf) si diesel conventional (500 ppm sulf) de la Volvo, Mack, Renault, MAN, Iveco, Daimler, DAF, Caterpillar, Komatsu pentru DPF (Diesel Particulate Filter) ca DPD (Diesel Particulate defuser) de ISUZU, MAZDA, NISSAN si DPR (Diesel Particulate active Reduction) ale HINO si TOYOTA.RAVENOL Low Emission Truck SAE 15W-40 poate fi utilizat, de asemenea, in vehiculele comerciale (Nonroad Diesel Engines) cu motoare EU Stufe IIIA, IIIB, IV si US Teer 3, Tier 4 Interim, Tier 4 Final cu bio diesel.

Specificații

Greutate 208,000 kg
Producator

Vascozitate (SAE / ISO)

SAE 15W-40

Tip ulei

Semi-sintetic

Aprobare producator

ACEA E11, ACEA E7, ACEA E9, API CJ-4, API SM, API SN, CATERPILLAR ECF-2, CATERPILLAR ECF-3, Chrysler MS-10902, Cummins CES 20081, Detroit Diesel Corporation (DDC) DFS93K218, Detroit Diesel DDC 93K214, DTFR 15C100 (MB 228.31), EURO IV, EURO V, Ford WSS-M2C171-E, Japan Ultra-Low PM Emission Diesel, JASO DH-2, John Deere JDQ-78X Oxidations Test, Mack EO-O Premium Plus, MAN M 3271-1, MAN M 3477, MAN M 3575, Renault VI RLD-3, TATRA TDS 30/12, U.S. EPA Tier 3 emissions regulation, VOLVO VDS-4, MB 228.31, MTU TYP 2.1

Cantitate

208

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Scrie o recenzie

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

FAQs

De ce consumă motorul ulei și când ar trebui să mă îngrijorez?
Un anumit consum de ulei este considerat normal, mai ales la motoarele cu un număr mare de ore de funcționare sau la cele vechi. Cauzele pot include evaporarea, scurgeri sau uzura componentelor motorului. Este recomandat să verifici nivelul uleiului periodic. Dacă observi un consum excesiv și nejustificat, este indicat să consulți un specialist.
Cum aleg uleiul potrivit pentru mașina sau utilajul meu?
Primul pas este să verifici manualul de utilizare al vehiculului/utilajului tău. Acesta specifică tipul de ulei (mineral, semisintetic, sintetic), gradul de vâscozitate (ex: 5W-30) și standardele de performanță (ex: API SN, ACEA C3). La eComplex.ro, te putem ghida să găsești rapid uleiul de motor ideal pentru nevoile tale specifice.
Pot amesteca uleiuri de motor diferite (mărci, tipuri, vâscozități)?
Deși majoritatea uleiurilor moderne sunt compatibile chimic, nu este recomandat să le amesteci, mai ales cele de tipuri diferite (sintetic cu mineral) sau cu specificații distincte. Amestecarea poate altera proprietățile aditivilor și reduce performanța uleiului, afectând protecția motorului. Folosește întotdeauna tipul de ulei specificat de producătorul motorului.
Ce înseamnă specificațiile de pe bidonul de ulei (ex: 5W-30, API, ACEA, JASO)?
Numerele (ex: 5W-30) se referă la vâscozitate, indicând cum se comportă uleiul la temperaturi scăzute (ex: "5W" pentru iarnă) și la temperaturi înalte (ex: "30"). Specificațiile precum API, ACEA (pentru Europa) sau JASO (pentru motociclete/utilaje specifice) indică standarde de calitate și performanță, atestând că uleiul respectă cerințele anumitor tipuri de motoare. Este crucial să alegi uleiul care corespunde specificațiilor din manualul tău.
Ce rol are uleiul de motor și de ce este atât de important?
Uleiul de motor este esențial pentru funcționarea optimă a oricărui motor, fie el de mașină sau de utilaj. Rolul său principal este de a lubrifia piesele mobile, de a reduce frecarea și uzura, de a disipa căldura și de a curăța motorul de depuneri. Un ulei potrivit și la timp prelungește viața motorului și ajută la un consum eficient de carburant.
Când trebuie să schimb uleiul la motor? Există o regulă generală?
Intervalul de schimb al uleiului variază. Pentru autoturisme, recomandările sunt de obicei între 10.000 și 15.000 km sau o dată pe an. Pentru utilaje agricole, de construcții sau industriale, intervalul poate fi diferit (ore de funcționare sau condiții specifice de operare). Cel mai sigur este să consulți întotdeauna manualul de utilizare al vehiculului sau utilajului tău pentru specificațiile exacte.
You were not leaving your cart just like that, right?

Vrei să iți salvăm selecția de produse din coș?

Înainte să părăsești site-ul, te încurajam să salvezi coșul de cumpărături. Pentru a putea face asta avem nevoie de adresa ta de email. Cine știe, poate chiar iți vom trimite un cod de reducere.