Informații despre livrarea produselor

Intenționăm să efectuăm livrarea în perioada de timp estimată pe site-ul nostru dar nu mai târziu de 30 de zile de la înregistrarea comenzii. Datele preconizate pentru livrare, indicate pe site-ul nostru, sunt doar aproximative și orientative și nu limitează perioada de livrare de 30 zile prevăzută în prezenta secțiune.

După trimiterea cererii de comandă veți fi contactat de un consultant de vânzări care va stabili cu dumneavoastră detaliile legate de livrare.

Livrarea produselor aflate în stocul intern se face în general în 24/48 ore de la confirmarea comenzii, în funcție de disponibilitatea și estimările companiei de curierat. Pentru produsele aflate in stocul extern vi se va comunica o dată estimată a livrării.

Dacă nu putem efectua livrarea în termenul de livrare de 30 de zile vă vom informa prin e-mail sau telefonic. În cazul în care nu vom primi nici un răspuns de la dumneavoastră în termen de 3 zile lucrătoare de la data notificării noastre, se consideră că ați acceptat prelungirea perioadei de livrare, care nu limitează dreptul dumneavoastră de a anula sau retrage comanda. În cazul în care nu putem efectua livrarea nici în termenul prelungit de livrare, vă vom informa prin e-mail sau telefonic, iar în măsura permisă de lege, vom conveni cu dumneavoastră termenul de livrare, dacă este cazul.

Livrarea produselor pentru care am acceptat comanda dumneavoastră se face prin intermediul unei companii de transport/curierat selectată de noi și care oferă cel mai mic preț de transport.

Livrăm la adresa pe care ne-ați furnizat-o în timpul procesului de checkout la secțiunea “adresa de livrare”. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru cazurile în care adresa este comunicată incorect sau incomplet.

Taxele de transport sau de livrare nu sunt incluse în prețul produselor, cu excepția anumitor oferte care vor fi aduse la cunoștința dvs., dacă va fi cazul, prin intermediul site-ului. Pentru mai multe informații despre livrare, vă rugăm să consultați site-ul nostru la secțiunea Politica de livrare.

TAXE DE LIVRARE:

  • In Bucuresti taxa de livrare este gratuită la comenzile de minim 300 lei pentru colete care nu depășesc 15 kg.
  • In țară taxa de livrarea este gratuită la comenzile de minim 500 lei pentru colete care nu depășesc 15 kg iar destinația este în rețeaua de transport a firmei de curierat.
  • Taxa de livrare standard este de 30 lei daca nu s-au atins pragurile de gratuitate de 15 kg iar destinația este în rețeaua de transport a firmei de curierat. Pentru coletele ce depășesc aceasta greutate vi se va comunica taxa suplimentară pentru greutate.

Produsele comandate se pot ridica si de la sediile noastre. In acest caz taxa de livrare este ZERO.

În zilele de sâmbătă și duminică nu se fac livrări.

Rețineți faptul că, în anumite situații, mai ales în perioada sărbătorilor sau de Black Friday, timpul de livrare se poate prelungi, fapt ce poate rezulta din aglomerarea firmelor de curierat sau din alte motive independente nouă. Întârzierea livrării nu se va datora acțiunilor sau inacțiunilor noastre, ci unui eveniment exterior nouă, situație în care sunteți de acord să nu solicitați atragerea răspunderii noastre în nicio circumstanță.

Condiții specifice privind greutatea volumetrică:

Pentru coletele care prezintă un raport foarte mare dimensiune-greutate (greutate volumetrică) costul de transport este diferit și nu corespunde cu indicația de pe site. In aceasta situație, un consultant de vânzări vă va contacta pentru a confirma comanda și a vă comunica prețul taxei pentru livrare.

Exemple de produse cu un raport mare dimensiune-greutate (greutate volumetrica):

      – Anvelope, jante, cutii portbagaj, etc.

În momentul recepționarii coletului vă rugăm să inspectați cu atenție produsele primite! Eventualele sesizări legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate curierului chiar la primirea coletului.

Dacă ați primit un produs deteriorat recomandăm să refuzați livrarea. Dacă acceptați coletul este necesar să solicitați curierului completarea unui proces verbal de constatare și să ne informați în maxim 24 de ore de la livrare, fie prin completarea formularului de contact de pe site, fie telefonic sau pe mail la adresa . Necompletarea procesului verbal de constatare a daunelor în prezența curierului care a efectuat livrarea și orice sesizare ulterioară va îngreuna soluționarea pozitivă.

Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va trece în grija dumneavoastră atunci când dumneavoastră sau o parte terță indicată de dumneavoastră (alta decât transportatorul solicitat de ECOMPLEX REAL SRL) dobândește posesia fizică a produselor. În cazul returului de produse, riscul de pierdere sau deteriorare a produselor trece în grija noastră atunci când noi, sau o parte terță indicată de către noi, dobândește posesia fizică a produselor.

Dreptul de proprietate asupra produselor va trece în grija dumneavoastră când vom primi plata integrală a tuturor sumelor datorate pentru produse, inclusiv cheltuielile de livrare dacă este cazul, comisioanele de manipulare sau taxe similare, dacă este cazul. În cazul returului de produse, dreptul de proprietate asupra produselor va trece în grija noastră după îndeplinirea obligațiilor noastre de rambursare în conformitate cu acești Termeni si Condiții.