Ulei de motor semisintetic Polytron Ultra Performance 10W-40 1L

Ulei de motor semisintetic Polytron Ultra Performance 10W-40 1L cu aditivi pentru curățare si dispersie, recomandat pentru toate motoarele Diesel cu turbocompresor și recircularea gazelor de evacuare (EGR).

Preț unitar: 56.44 RON/litru
Comanda va fi procesată și expediată începând cu data de iun. 25, 2025 - iun. 27, 2025

56,44 lei TVA inclus

Producator
SKU 187489000428
Pentru cantitati mai mari te rugam sa ne contactezi.

Descriere

Ulei de motor semisintetic Polytron Ultra Performance 10W-40 1L cu aditivi pentru curatare si dispersie, recomandat pentru toate motoarele Diesel cu turbocompresor și recircularea gazelor de evacuare (EGR).

Uleiurile de motor semisintetice Polytron conţin un agent de curăţare-dispersant eficient, care menţine motoarele cu recircularea gazelor de evacuare (EGR) foarte curate. Acestea sunt îmbogăţite suplimentar cu inhibitori de oxidare şi coroziune, şi inhibitori de spumă, pentru a proteja părţile vitale ale motorului de gripare și uzură și pentru a proteja lagărele de coroziune.

Caracteristici

  • Îndeplinesc și depășesc cerinţele exigente de astăzi privind conservarea energiei
  • TBN – număr total de bază cu rezervă de alcalinitate pentru motoarele cu recircularea gazelor de evacuare (EGR)
  • Neutralizează efectiv acizii corozivi pentru a proteja lagărele și alte suprafeţe vitale ale motorului
  • Uleiurile de bază premium asigură performanţe excelente la temperaturi scăzute și o durată de serviciu foarte lungă
  • Pachetul de aditivi Polytron MTC adaugă multe alte caracteristici excelente cum ar fi eliminarea uzurii și componente ale motorului foarte curate

Utilizări specifice

  • Recomandate pentru autovehicule și motociclete unde producătorii specifică API CI-4/SL și ACEA A3/B4, A3/B3, JASO MA-2
  • Îndeplinesc cerinţele  VW 502.00/505.00, VW 501.01, Renault RN0710/0700, MB 229.3/229.1, PSA B71 2294, PSA B71 2300, FIAT 9.55535-D2
  • Însoţite de Certificat de Conformitate RAR-OCP nr.4129
  • Recomandate pentru toate motoarele Diesel cu turbocompresor și recircularea gazelor de evacuare (EGR)
  • Recomandate pentru motoare Diesel de camioane folosite în transport, construcţii și agricultură
  • Îndeplinesc cerinţele E4/E7, MB 228.5/228.3, MB 229.3/229.1, MAN M3277, Volvo VDS-3, Renault Trucks RXD, Mack EO-M Plus, Cummins CES 20077/78, Caterpillar ECF-1-a, Deutz DQC III-10, MTU Type 3

Specificații

Greutate 1 kg
Vascozitate (SAE / ISO)

SAE 10W-40

Cantitate

1

Producator

Tip combustibil

Benzina, Diesel

Tip ulei

Semi-sintetic

Utilizare

Motor

Tip vehicul

ATV, Autoturism, Autoutilitară, Camion, Motocicletă, Utilaj agricol

Aprobare producator

ACEA A3/B3, ACEA A3/B4, API CI-4, API SL, FIAT 9.55535-D2, JASO MA-2, MB 229.3/229.1, PSA B71 2294, PSA B71 2300, Renault RN 0700 / RN 0710, VW 501.01, VW 502.00/505.00

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Scrie o recenzie

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

FAQs

De ce consumă motorul ulei și când ar trebui să mă îngrijorez?
Un anumit consum de ulei este considerat normal, mai ales la motoarele cu un număr mare de ore de funcționare sau la cele vechi. Cauzele pot include evaporarea, scurgeri sau uzura componentelor motorului. Este recomandat să verifici nivelul uleiului periodic. Dacă observi un consum excesiv și nejustificat, este indicat să consulți un specialist.
Cum aleg uleiul potrivit pentru mașina sau utilajul meu?
Primul pas este să verifici manualul de utilizare al vehiculului/utilajului tău. Acesta specifică tipul de ulei (mineral, semisintetic, sintetic), gradul de vâscozitate (ex: 5W-30) și standardele de performanță (ex: API SN, ACEA C3). La eComplex.ro, te putem ghida să găsești rapid uleiul de motor ideal pentru nevoile tale specifice.
Pot amesteca uleiuri de motor diferite (mărci, tipuri, vâscozități)?
Deși majoritatea uleiurilor moderne sunt compatibile chimic, nu este recomandat să le amesteci, mai ales cele de tipuri diferite (sintetic cu mineral) sau cu specificații distincte. Amestecarea poate altera proprietățile aditivilor și reduce performanța uleiului, afectând protecția motorului. Folosește întotdeauna tipul de ulei specificat de producătorul motorului.
Ce înseamnă specificațiile de pe bidonul de ulei (ex: 5W-30, API, ACEA, JASO)?
Numerele (ex: 5W-30) se referă la vâscozitate, indicând cum se comportă uleiul la temperaturi scăzute (ex: "5W" pentru iarnă) și la temperaturi înalte (ex: "30"). Specificațiile precum API, ACEA (pentru Europa) sau JASO (pentru motociclete/utilaje specifice) indică standarde de calitate și performanță, atestând că uleiul respectă cerințele anumitor tipuri de motoare. Este crucial să alegi uleiul care corespunde specificațiilor din manualul tău.
Ce rol are uleiul de motor și de ce este atât de important?
Uleiul de motor este esențial pentru funcționarea optimă a oricărui motor, fie el de mașină sau de utilaj. Rolul său principal este de a lubrifia piesele mobile, de a reduce frecarea și uzura, de a disipa căldura și de a curăța motorul de depuneri. Un ulei potrivit și la timp prelungește viața motorului și ajută la un consum eficient de carburant.
Când trebuie să schimb uleiul la motor? Există o regulă generală?
Intervalul de schimb al uleiului variază. Pentru autoturisme, recomandările sunt de obicei între 10.000 și 15.000 km sau o dată pe an. Pentru utilaje agricole, de construcții sau industriale, intervalul poate fi diferit (ore de funcționare sau condiții specifice de operare). Cel mai sigur este să consulți întotdeauna manualul de utilizare al vehiculului sau utilajului tău pentru specificațiile exacte.
You were not leaving your cart just like that, right?

Vrei să iți salvăm selecția de produse din coș?

Înainte să părăsești site-ul, te încurajam să salvezi coșul de cumpărături. Pentru a putea face asta avem nevoie de adresa ta de email. Cine știe, poate chiar iți vom trimite un cod de reducere.