Ulei transmisie automata Ravenol ATF DCT GT-R Fluid 1L

Ulei transmisie sintetic Ravenol ATF DCT GT-R Fluid 1L, ideal pentru transmisii DCT Nissan GT-R R35. Performanță și fiabilitate la temperaturi ridicate.

Preț unitar: 318.08 RON/litru
Comanda va fi procesată și expediată începând cu data de aug. 21, 2025 - aug. 22, 2025

318,08 lei TVA inclus

11 în stoc
Producator
SKU 1211129-001-01-999
11 în stoc
Pentru cantitati mai mari te rugam sa ne contactezi.

Descriere

RAVENOL DCT GT-R Fluid este un ulei de transmisie sintetic special, dezvoltat pentru noile transmisii DCT (Double Clutch Transmission) Nissan GT-R R35. Aceasta transmisie este extrem de sofisticata, compusa din agregate de inalta complexitate ce necesita un ulei de transmisie care sa indeplineasca cerinte extreme. RAVENOL DCT GT-R Fluid a fost complet nou dezvoltat si optimizat. RAVENOL DCT GT-R Fluid ar trebuie sa se evite a fi amestecat cu orice alt ulei de transmisie. Acest lucru este absolut necesar pentru operarea perfecta a transmisiei DCT. RAVENOL DCT GT-R Fluid a fost special dezvoltat pentru a rezista cerintelor neobisnuite ale transmisiei sport Nissan GT-R R35 care functioneaza la temperaturi inalte. Pentru a evita efectul de alunecare de la pornire sau de la temperaturi inalte, caracteristicile sale de frecare au fost ajustate in mod corespunzator. Toate criteriile de performanta DCTF precum performanta peliculei de lubrifiere la rece, stabilitatea la forfecare, pierderile prin evaporare si stabilitatea la uzura, au fost ridicate la cel mai inalt nivel posibil. RAVENOL DCT GT-R Fluid a fost special dezvoltat pentru transmisiile DCT Nissan GT-R R35.

Specificații

Greutate 1,000 kg
Producator

Tip ulei

Sintetic

Aprobare producator

Nissan 999MP-GTRT00P, Nissan KLD41-00002, Nissan KLD4100002EU

Cutie viteze

Automata

Cantitate

1

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Scrie o recenzie

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

FAQs

De ce consumă motorul ulei și când ar trebui să mă îngrijorez?
Un anumit consum de ulei este considerat normal, mai ales la motoarele cu un număr mare de ore de funcționare sau la cele vechi. Cauzele pot include evaporarea, scurgeri sau uzura componentelor motorului. Este recomandat să verifici nivelul uleiului periodic. Dacă observi un consum excesiv și nejustificat, este indicat să consulți un specialist.
Cum aleg uleiul potrivit pentru mașina sau utilajul meu?
Primul pas este să verifici manualul de utilizare al vehiculului/utilajului tău. Acesta specifică tipul de ulei (mineral, semisintetic, sintetic), gradul de vâscozitate (ex: 5W-30) și standardele de performanță (ex: API SN, ACEA C3). La eComplex.ro, te putem ghida să găsești rapid uleiul de motor ideal pentru nevoile tale specifice.
Pot amesteca uleiuri de motor diferite (mărci, tipuri, vâscozități)?
Deși majoritatea uleiurilor moderne sunt compatibile chimic, nu este recomandat să le amesteci, mai ales cele de tipuri diferite (sintetic cu mineral) sau cu specificații distincte. Amestecarea poate altera proprietățile aditivilor și reduce performanța uleiului, afectând protecția motorului. Folosește întotdeauna tipul de ulei specificat de producătorul motorului.
Ce înseamnă specificațiile de pe bidonul de ulei (ex: 5W-30, API, ACEA, JASO)?
Numerele (ex: 5W-30) se referă la vâscozitate, indicând cum se comportă uleiul la temperaturi scăzute (ex: "5W" pentru iarnă) și la temperaturi înalte (ex: "30"). Specificațiile precum API, ACEA (pentru Europa) sau JASO (pentru motociclete/utilaje specifice) indică standarde de calitate și performanță, atestând că uleiul respectă cerințele anumitor tipuri de motoare. Este crucial să alegi uleiul care corespunde specificațiilor din manualul tău.
You were not leaving your cart just like that, right?

Vrei să iți salvăm selecția de produse din coș?

Înainte să părăsești site-ul, te încurajam să salvezi coșul de cumpărături. Pentru a putea face asta avem nevoie de adresa ta de email. Cine știe, poate chiar iți vom trimite un cod de reducere.