Antigel diluat Motorex M5.0 READY TO USE 308275 – 1 litru

Descoperiți antigelul diluat Motorex M5.0 READY TO USE 308275, soluția ideală pentru protejarea sistemelor de răcire ale motoarelor de înaltă performanță împotriva înghețului și coroziunii. Cu o formulă lipsită de nitrit, fosfat și amine, acest antigel asigură o protecție excelentă pentru toate metalele și aliajele utilizate în sistemele de răcire, pe tot parcursul anului. Disponibil sub formă de gata de utilizare și cu o culoare turcoaz distinctivă, COOLANT M5.0 READY TO USE este ușor de utilizat și potrivit pentru motoarele cu benzină și motorină fabricate din fontă, aluminiu sau o combinație a ambelor metale. Alegeți Motorex pentru a vă asigura că sistemul de răcire al motorului dvs. beneficiază de cea mai bună protecție și performanță!

Caracteristici cheie:
  • Compoziție: diluat, fără nitrați, fără silicați, monoetilenglicol
  • Culoare: roșu
  • Temperatură îngheț [C]: -38 C
Preț unitar: 92.57 RON/litru
Comanda va fi procesată și expediată începând cu data de iun. 26, 2025 - iun. 30, 2025

92,57 lei TVA inclus

Producator
SKU 308275
Pentru cantitati mai mari te rugam sa ne contactezi.

Descriere

Antigelul diluat Motorex M5.0 READY TO USE 308275 în ambalaj de 1 litru este o soluție avansată de răcire, formulată pe baza de etilen glicol și gata de utilizare. Fiind lipsit de nitrit, fosfat și amine, acest antigel îndeplinește cerințele diferiților producători de motoare de înaltă performanță. Oferind o protecție excelentă împotriva înghețului și a coroziunii, antigelul COOLANT M5.0 Ready to use oferă, de asemenea, o protecție împotriva coroziunii pe tot parcursul anului pentru toate metalele și aliajele utilizate în sistemele de răcire ale motoarelor cu ardere internă.

Cu o culoare turcoaz, acest antigel este disponibil sub formă de gata de utilizare, ceea ce îl face ușor de utilizat și convenabil pentru întreținerea și reparația sistemelor de răcire ale vehiculelor.

Antigelul COOLANT M5.0 READY TO USE este potrivit pentru utilizare în motoarele cu benzină și motorină fabricate din fontă, aluminiu sau o combinație a ambelor metale. De asemenea, poate fi utilizat în sistemele de răcire realizate din aliaje de aluminiu sau cupru.

Specificații

Greutate 0,029 kg
Dimensiuni 3,6 × 3,6 × 2,0 cm
Producator

Cantitate

1

Tip vehicul

ATV, Motocicletă

Compoziție

diluat, fără nitrați, fără silicați, monoetilenglicol

Aprobare producator

J 1034, NFR 15-601, BS 6580:2010

Culoare

roșu

Temperatură îngheț [C]

-38 C

Punct fierbere [C]

136 grade

Utilizare

Radiator, Motocicleta

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Scrie o recenzie

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

FAQs

Ce se întâmplă dacă nu folosesc antigel sau dacă folosesc unul nepotrivit?

Utilizarea unui antigel incorect sau lipsa acestuia poate duce la:

  • Înghețarea lichidului de răcire: În condiții de iarnă, apa din sistem poate îngheța, provocând crăparea blocului motor, a radiatorului sau a conductelor.
  • Supraîncălzirea motorului: Pe vreme caldă, lichidul de răcire ar putea fierbe, ducând la supraîncălzirea motorului și avarii grave.
  • Coroziune: Antigelul conține aditivi anticorozivi. Fără aceștia, componentele metalice ale sistemului de răcire se pot deteriora rapid.
  • Depuneri și blocaje: Un antigel incompatibil sau de proastă calitate poate forma depuneri care blochează radiatorul și conductele.
Cât de des trebuie schimbat antigelul?

Frecvența schimbării antigelului depinde de tipul de antigel utilizat și de recomandările producătorului auto. Antigelurile de tip G11 (silicat) au, în general, o durată de viață de 2-3 ani, în timp ce antigelurile OAT (G12, G12+, G12++, G13) pot rezista până la 5 ani sau chiar mai mult. Verificați întotdeauna manualul mașinii pentru intervalul de service recomandat.

Se pot amesteca diferite tipuri de antigel?

Nu este recomandat să amestecați diferite tipuri de antigel (ex. G11 cu G12). Amestecarea unor formule incompatibile poate duce la reacții chimice, formarea de depuneri, pierderea proprietăților anticorozive și deteriorarea sistemului de răcire. Dacă este necesară o completare și nu cunoașteți tipul de antigel existent, cel mai bine este să utilizați apă distilată pentru completări minore sau să goliți complet și să reumpleți sistemul cu un singur tip de antigel compatibil.

Cum aleg antigelul potrivit pentru mașina mea?
Cea mai sigură metodă este să consultați manualul de utilizare al mașinii. Acesta va specifica tipul exact de antigel (ex. G11, G12+, G13) și culoarea recomandată de producător. Este important să respectați aceste specificații pentru a asigura protecția optimă a motorului și a evita problemele de compatibilitate.
Ce înseamnă clasificările G11, G12, G12+, G12++ și G13 pentru antigel?

Aceste clasificări, utilizate în special de producătorii auto germani (precum VAG - Volkswagen, Audi, Skoda, Seat), indică tipul de tehnologie și aditivi din antigel:

  • G11: Este un tip mai vechi de antigel, de obicei albastru sau verde, care conține silicați. Are o durată de viață mai scurtă (2-3 ani).
  • G12, G12+, G12++: Acestea sunt antigeluri bazate pe tehnologia acizilor organici (OAT), de obicei roz sau violet. Oferă o protecție anticorozivă îmbunătățită și o durată de viață mai lungă (aproximativ 5 ani). G12+ și G12++ sunt îmbunătățiri ale formulei G12.
  • G13: Este o formulare mai nouă, adesea violetă, care se bazează pe glicerină și tehnologie OAT, fiind mai ecologică și oferind performanțe similare cu G12++.
Antigel cu silicați sau fără silicați?

Este recomandat să utilizați antigel fără silicați în sistemele de răcire auto moderne. Silicatele pot duce la depuneri în sistemul de răcire, afectând eficiența acestuia și putând cauza blocaje sau supraîncălzirea motorului. Antigelurile moderne, fără silicați (bazate pe tehnologia acizilor organici - OAT), oferă o protecție superioară împotriva coroziunii și o durată de viață mai lungă.

Câte tipuri de antigel auto există și care sunt diferențele?

Există trei tipuri principale de antigel auto, clasificate în funcție de compoziția chimică:

  • Antigel pe bază de etilenglicol: Cel mai comun tip, oferă protecție excelentă împotriva înghețului și coroziunii. Este adesea disponibil în culori precum albastru, verde sau galben.
  • Antigel pe bază de propilenglicol: Mai puțin toxic decât etilenglicolul, este utilizat în special în aplicații unde toxicitatea redusă este importantă. Culorile pot include roșu, roz sau violet.
  • Antigel pe bază de glicerol (glicerină): Are proprietăți antigel moderate și este folosit în aplicații specializate. Este un lichid incolor cu vâscozitate mai mare.

De asemenea, antigelurile pot fi:

  • Concentrate: Necesită diluare cu apă distilată înainte de utilizare, conform instrucțiunilor producătorului.
  • Diluate (Ready to Use): Sunt pre-amestecate și pot fi utilizate direct.
Ce este antigelul auto și la ce folosește?

Antigelul auto este un lichid esențial pentru buna funcționare a sistemului de răcire al motorului. Rolul său principal este de a proteja motorul și sistemul de răcire împotriva înghețului la temperaturi scăzute, a supraîncălzirii la temperaturi ridicate și a coroziunii componentelor metalice.

You were not leaving your cart just like that, right?

Vrei să iți salvăm selecția de produse din coș?

Înainte să părăsești site-ul, te încurajam să salvezi coșul de cumpărături. Pentru a putea face asta avem nevoie de adresa ta de email. Cine știe, poate chiar iți vom trimite un cod de reducere.