Filtru ulei HENGST Z830F rotative

Filtrul de ulei HENGST Z830F este conceput pentru a asigura o performanță optimă a motorului în vehicule precum DAF CF și XF 106, dar și autobuzele IRIZAR I3, I4, I6, I8, SOLARIS URBINO II, TEMSA HD, VAN HOOL EX și TX, precum și VDL FUTURA MX-11210-MX-11330. Acest filtru centrifugal de ulei ajută la menținerea unei circulații eficiente a uleiului, protejând motorul de impurități și uzură, astfel contribuind la durabilitatea și fiabilitatea vehiculului dumneavoastră. Alege HENGST pentru calitate și performanță de excepție!

Comanda va fi procesată și expediată începând cu data de aug. 11, 2025 - aug. 12, 2025

299,86 lei TVA inclus

11 în stoc
Producator
SKU Z830F
11 în stoc
Pentru cantitati mai mari te rugam sa ne contactezi.

Descriere

Filtru ulei HENGST Z830F rotative

Filtrul de ulei HENGST Z830F este un component esențial pentru menținerea performanței optime a motorului, compatibil cu vehiculele comerciale de mare tonaj precum DAF CF și XF 106, autobuzele IRIZAR I3, I4, I6, I8, SOLARIS URBINO II, TEMSA HD, VAN HOOL EX și TX, precum și cu modelele VDL FUTURA MX-11210-MX-11330. Acest filtru centrifugal de ulei asigură o circulație eficientă a uleiului, contribuind la protejarea motorului de impurități și uzură, promovând astfel durabilitatea și fiabilitatea autovehiculului dumneavoastră.

Beneficiile produsului

  • Performanță optimă: Construcția rotativă permite o separare eficientă a particulelor solide din uleiul de motor.
  • Durabilitate: Materialele de calitate superioară utilizate în fabricație prelungește viața filtru.
  • Protecție îmbunătățită: Previene deteriorarea motorului prin filtrarea eficientă a impurităților.
  • Instalare ușoară: Designul standardizat facilitează o montare rapidă în diverse modele de vehicule.

Specificații tehnice

  • Producător: HENGST
  • Tip filtru: rotative
  • Diametru extern: 100.5 mm
  • Diametru interior: 10.0 mm
  • Diametru interior 2: 32.0 mm

Alege HENGST Z830F pentru a asigura o protecție superioară și o performanță de excepție a motorului vehiculului tău, contribuind astfel la un drum mai lin și eficient.

Specificații

Greutate 0,294 kg
Dimensiuni 10,5 × 10,5 × 14,5 cm
Producator

Tip filtru

rotative

Diametru extern [mm]

100.5

Diametru interior [mm]

10.0

Diametru interior 2 [mm]

32.0

EAN

4030776053807

O recenzie de la cumpărător

  1. Maria Ionescu

    Filtrul de ulei HENGST Z830F a făcut adevărate minuni pentru mașina mea! Am observat o îmbunătățire semnificativă în performanța motorului, care acum funcționează mai uniform și mai silențios. Montarea a fost extrem de ușoară, iar compatibilitatea cu vehiculul meu a fost perfectă. Recomand cu încredere acest filtru rotativ pentru oricine dorește să-și protejeze motorul și să se bucure de o mașină mai fiabilă și eficientă.

Scrie o recenzie

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

FAQs

Pot schimba singur filtrul de ulei?

Schimbarea filtrului de ulei implică, de obicei, și schimbul de ulei. Dacă ai cunoștințe mecanice de bază, uneltele potrivite (cheie filtru ulei, cheie tubulară, recipient pentru ulei uzat, cric/rampe) și un spațiu sigur pentru a lucra, poți încerca să faci singur. Însă, este important să urmezi pașii corecți, să știi unde sunt localizate componentele și să respecți cuplurile de strângere. În caz contrar, recomandăm să apelezi la un service auto specializat pentru a evita scurgerile sau alte probleme.

Cum aleg filtrul de ulei potrivit pentru mașina mea?

Alegerea filtrului de ulei corect este crucială. Nu te baza doar pe mărime sau aspect. Cel mai sigur mod de a alege este:

  • Consultați manualul mașinii: Acesta va specifica codul piesei sau specificațiile exacte necesare.
  • Căutați după modelul mașinii, anul de fabricație și tipul de motor: Utilizați selectorul de piese de pe site-ul nostru sau oferiți-ne aceste detalii pentru a vă ajuta să identificați filtrul compatibil.
  • Verificați tipul de ulei: Unele filtre sunt optimizate pentru anumite tipuri de ulei (ex. sintetic, semisintetic).
Ce tipuri de filtre de ulei există?

Principalele tipuri de filtre de ulei sunt:

  • Filtrele "spin-on" (cu carcasă metalică): Acestea sunt filtre complete, cu un corp metalic și un element filtrant la interior. Se înșurubează direct pe blocul motor.
  • Filtrele "cartuș" (insert): Acestea sunt doar elemente filtrante (fără carcasă metalică), care se introduc într-o carcasă reutilizabilă, fixată pe motor. Ele sunt considerate mai ecologice, deoarece generează mai puține deșeuri.
  • Filtrele de ulei sport/performance: Unele mașini de performanță sau pasionații de tuning pot opta pentru filtre cu o capacitate de filtrare mai mare sau un flux de ulei îmbunătățit, dar acestea trebuie alese cu atenție pentru a fi compatibile.
Ce se întâmplă dacă nu schimb filtrul de ulei la timp?

Dacă nu schimbi filtrul de ulei conform recomandărilor, riști:

  • Obturarea filtrului: Impuritățile acumulate pot bloca filtrul, forțând uleiul să ocolească elementul filtrant printr-o supapă de by-pass. Astfel, uleiul murdar ajunge direct în motor.
  • Uzura accelerată a motorului: Particulele abrazive care circulă cu uleiul nelfitrat pot zgâria și deteriora componentele interne ale motorului (cuzineți, arbori, etc.).
  • Reducerea performanței și creșterea consumului: Un motor care nu este lubrifiat corect va funcționa ineficient.
  • Defecțiuni majore ale motorului: Pe termen lung, ignorarea schimbului de filtru de ulei poate duce la avarii grave și costisitoare ale motorului
Când trebuie să schimb filtrul de ulei?

Filtrul de ulei ar trebui schimbat întotdeauna odată cu schimbul de ulei de motor. Recomandarea generală este să schimbi uleiul și filtrul la fiecare 10.000 – 15.000 km sau o dată pe an, în funcție de ce interval este atins primul și de recomandările specifice ale producătorului auto din manualul mașinii tale. Un filtru vechi și îmbâcsit nu își mai poate îndeplini rolul, indiferent cât de nou ar fi uleiul.

De ce este atât de important un filtru de ulei de calitate?

Un filtru de ulei de calitate este crucial pentru:

  • Protecția motorului: Împiedică particulele abrazive să ajungă la componentele sensibile ale motorului, prevenind uzura prematură și avariile costisitoare.
  • Lubrifiere optimă: Asigură că uleiul care lubrifiază motorul este curat, menținându-și proprietățile și eficiența.
  • Prelungirea duratei de viață a motorului: Un motor bine lubrifiat, cu ulei curat, va funcționa mai mult și mai eficient.
  • Menținerea performanței motorului: Un flux constant de ulei curat contribuie la o funcționare lină și la puterea optimă a motorului.
Ce este un filtru de ulei și la ce folosește?

Un filtru de ulei este o componentă vitală a motorului mașinii tale. Rolul său principal este de a curăța uleiul de motor de impurități, cum ar fi particulele de metal rezultate din uzura motorului, funinginea, praful și alte reziduuri. Practic, filtrează uleiul înainte ca acesta să circule prin motor, asigurând o lubrifiere eficientă și protejând componentele interne.

You were not leaving your cart just like that, right?

Vrei să iți salvăm selecția de produse din coș?

Înainte să părăsești site-ul, te încurajam să salvezi coșul de cumpărături. Pentru a putea face asta avem nevoie de adresa ta de email. Cine știe, poate chiar iți vom trimite un cod de reducere.