Filtru ulei KNECHT OC574

Filtrul de ulei KNECHT OC574 este alegerea perfectă pentru pasionații de motociclete Kawasaki și Suzuki. Proiectat pentru a asigura o filtrare eficientă a uleiului, acest filtru contribuie la menținerea unei funcționări optime a motorului, protejându-l de impurități și uzură. Cu o construcție robustă și fiabilitate ridicată, KNECHT OC574 este un partener de încredere în orice aventură pe două roți. Alege să îți îngrijești motocicleta cu un filtru de calitate superioară!

Comanda va fi procesată și expediată începând cu data de iul. 4, 2025 - iul. 7, 2025

59,02 lei TVA inclus

2 în stoc
Producator
SKU OC574
2 în stoc
Pentru cantitati mai mari te rugam sa ne contactezi.

Descriere

Filtru ulei KNECHT OC574

Filtrul de ulei KNECHT OC574 este soluția ideală pentru motocicletele Kawasaki și Suzuki, oferind o filtrare excepțională a uleiului pentru a proteja motorul de impurități și uzură. Datorită designului său robust și a materialelor de calitate, acest filtru asigură o funcționare optimă a motocicletei tale, indiferent de condițiile de drum.

Beneficiile utilizării filtrului KNECHT OC574 includ:

  • Filtrare eficientă: Prin captarea particulelor dăunătoare, acest filtru contribuie la prelungirea duratei de viață a motorului.
  • Construcție fiabilă: Fabricat de ZF, acest filtru prezintă o durabilitate crescută, esențială pentru aventurile pe două roți.
  • Montare ușoară: Tipul insurubabil permite o instalare rapidă și simplă, ideală pentru orice mecanic sau pasionat de motociclete.

Specificații tehnice

  • Producător: ZF
  • Diametru extern: 93.98 mm
  • Tip filtru: Insurubabil
  • Diametru interior: 62.0 mm
  • Dimensiune filet: M24 mm

Alege filtrul de ulei KNECHT OC574 pentru a-ți menține motocicleta în condiții optime de funcționare și pentru a te bucura de fiecare călătorie într-un mod sigur și eficient.

Specificații

Greutate 0,22 kg
Dimensiuni 7 × 7 × 7 cm
Producator

Diametru extern [mm]

93.98

Tip filtru

Insurubabil

Diametru interior [mm]

62.0

Dimensiune filet

M24 mm

EAN

4009026511855

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Scrie o recenzie

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

FAQs

Pot schimba singur filtrul de ulei?

Schimbarea filtrului de ulei implică, de obicei, și schimbul de ulei. Dacă ai cunoștințe mecanice de bază, uneltele potrivite (cheie filtru ulei, cheie tubulară, recipient pentru ulei uzat, cric/rampe) și un spațiu sigur pentru a lucra, poți încerca să faci singur. Însă, este important să urmezi pașii corecți, să știi unde sunt localizate componentele și să respecți cuplurile de strângere. În caz contrar, recomandăm să apelezi la un service auto specializat pentru a evita scurgerile sau alte probleme.

Cum aleg filtrul de ulei potrivit pentru mașina mea?

Alegerea filtrului de ulei corect este crucială. Nu te baza doar pe mărime sau aspect. Cel mai sigur mod de a alege este:

  • Consultați manualul mașinii: Acesta va specifica codul piesei sau specificațiile exacte necesare.
  • Căutați după modelul mașinii, anul de fabricație și tipul de motor: Utilizați selectorul de piese de pe site-ul nostru sau oferiți-ne aceste detalii pentru a vă ajuta să identificați filtrul compatibil.
  • Verificați tipul de ulei: Unele filtre sunt optimizate pentru anumite tipuri de ulei (ex. sintetic, semisintetic).
Ce tipuri de filtre de ulei există?

Principalele tipuri de filtre de ulei sunt:

  • Filtrele "spin-on" (cu carcasă metalică): Acestea sunt filtre complete, cu un corp metalic și un element filtrant la interior. Se înșurubează direct pe blocul motor.
  • Filtrele "cartuș" (insert): Acestea sunt doar elemente filtrante (fără carcasă metalică), care se introduc într-o carcasă reutilizabilă, fixată pe motor. Ele sunt considerate mai ecologice, deoarece generează mai puține deșeuri.
  • Filtrele de ulei sport/performance: Unele mașini de performanță sau pasionații de tuning pot opta pentru filtre cu o capacitate de filtrare mai mare sau un flux de ulei îmbunătățit, dar acestea trebuie alese cu atenție pentru a fi compatibile.
Ce se întâmplă dacă nu schimb filtrul de ulei la timp?

Dacă nu schimbi filtrul de ulei conform recomandărilor, riști:

  • Obturarea filtrului: Impuritățile acumulate pot bloca filtrul, forțând uleiul să ocolească elementul filtrant printr-o supapă de by-pass. Astfel, uleiul murdar ajunge direct în motor.
  • Uzura accelerată a motorului: Particulele abrazive care circulă cu uleiul nelfitrat pot zgâria și deteriora componentele interne ale motorului (cuzineți, arbori, etc.).
  • Reducerea performanței și creșterea consumului: Un motor care nu este lubrifiat corect va funcționa ineficient.
  • Defecțiuni majore ale motorului: Pe termen lung, ignorarea schimbului de filtru de ulei poate duce la avarii grave și costisitoare ale motorului
Când trebuie să schimb filtrul de ulei?

Filtrul de ulei ar trebui schimbat întotdeauna odată cu schimbul de ulei de motor. Recomandarea generală este să schimbi uleiul și filtrul la fiecare 10.000 – 15.000 km sau o dată pe an, în funcție de ce interval este atins primul și de recomandările specifice ale producătorului auto din manualul mașinii tale. Un filtru vechi și îmbâcsit nu își mai poate îndeplini rolul, indiferent cât de nou ar fi uleiul.

De ce este atât de important un filtru de ulei de calitate?

Un filtru de ulei de calitate este crucial pentru:

  • Protecția motorului: Împiedică particulele abrazive să ajungă la componentele sensibile ale motorului, prevenind uzura prematură și avariile costisitoare.
  • Lubrifiere optimă: Asigură că uleiul care lubrifiază motorul este curat, menținându-și proprietățile și eficiența.
  • Prelungirea duratei de viață a motorului: Un motor bine lubrifiat, cu ulei curat, va funcționa mai mult și mai eficient.
  • Menținerea performanței motorului: Un flux constant de ulei curat contribuie la o funcționare lină și la puterea optimă a motorului.
Ce este un filtru de ulei și la ce folosește?

Un filtru de ulei este o componentă vitală a motorului mașinii tale. Rolul său principal este de a curăța uleiul de motor de impurități, cum ar fi particulele de metal rezultate din uzura motorului, funinginea, praful și alte reziduuri. Practic, filtrează uleiul înainte ca acesta să circule prin motor, asigurând o lubrifiere eficientă și protejând componentele interne.

You were not leaving your cart just like that, right?

Vrei să iți salvăm selecția de produse din coș?

Înainte să părăsești site-ul, te încurajam să salvezi coșul de cumpărături. Pentru a putea face asta avem nevoie de adresa ta de email. Cine știe, poate chiar iți vom trimite un cod de reducere.