Filtru ulei KNECHT OX171/2D element filtrant

Filtrul de ulei KNECHT OX171/2D este un element filtrant de înaltă calitate, special conceput pentru a asigura o performanță optimă a motorului mașinilor din gamă DS, VOLVO și CITROEN. Compatibil cu modele precum DS3, VOLVO C30, S40 II, S60 II, S80 II, V40, V50, V60 I, V70 III și CITROEN BERLINGO, acest filtru contribuie la protecția motorului, menținând sistemul de ulei curat și eficient funcțional. Ideal pentru vehicule dotate cu motoare diesel de la 1.4D la 2.5D, din perioada 07.70 – prezent, acest produs este esențial pentru întreținerea vehiculului dumneavoastră.

Comanda va fi procesată și expediată începând cu data de iun. 24, 2025 - iun. 25, 2025

43,40 lei TVA inclus

2 în stoc
Producator
SKU OX171/2D
2 în stoc
Pentru cantitati mai mari te rugam sa ne contactezi.

Descriere

Filtru ulei KNECHT OX171/2D

Filtrul de ulei KNECHT OX171/2D este un element filtrant de înaltă calitate, proiectat pentru a menține performanța optimă a motorului. Acest produs este compatibil cu o gamă largă de modele DS, VOLVO și CITROEN, inclusiv DS3, VOLVO C30, S40 II, S60 II, S80 II, V40, V50, V60 I, V70 III și CITROEN BERLINGO, asigurându-se astfel o protecție eficientă a motorului dumneavoastră.

Beneficiile utilizării filtrului KNECHT OX171/2D

  • Protecția motorului: Filtrul menține sistemul de ulei curat, prevenind acumularea impurităților care pot afecta performanța motorului.
  • Suitable pentru motoare diesel: Ideal pentru vehiculele echipate cu motoare diesel de la 1.4D la 2.5D, din perioada 07.70 – prezent.
  • Instalare ușoară: Designul său permite o montare rapidă și eficientă, reducând timpul petrecut la întreținerea vehiculului.

Specificații tehnice

  • Producător: KNECHT
  • Tip filtru: Inserție filtru
  • Diametru extern [mm]: 71.88
  • Diametru extern 2 [mm]: 65.0
  • Diametru interior [mm]: 10.8
  • Diametru interior 2 [mm]: 25.55

Specificații

Greutate 0,07 kg
Dimensiuni 7,5 × 7,5 × 10,5 cm
Producator

Tip filtru

Inserție filtru

Diametru extern [mm]

71.88

Diametru extern 2 [mm]

65.0

Diametru interior [mm]

10.8

Diametru interior 2 [mm]

25.55

EAN

027067001146

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Scrie o recenzie

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

FAQs

Pot schimba singur filtrul de ulei?

Schimbarea filtrului de ulei implică, de obicei, și schimbul de ulei. Dacă ai cunoștințe mecanice de bază, uneltele potrivite (cheie filtru ulei, cheie tubulară, recipient pentru ulei uzat, cric/rampe) și un spațiu sigur pentru a lucra, poți încerca să faci singur. Însă, este important să urmezi pașii corecți, să știi unde sunt localizate componentele și să respecți cuplurile de strângere. În caz contrar, recomandăm să apelezi la un service auto specializat pentru a evita scurgerile sau alte probleme.

Cum aleg filtrul de ulei potrivit pentru mașina mea?

Alegerea filtrului de ulei corect este crucială. Nu te baza doar pe mărime sau aspect. Cel mai sigur mod de a alege este:

  • Consultați manualul mașinii: Acesta va specifica codul piesei sau specificațiile exacte necesare.
  • Căutați după modelul mașinii, anul de fabricație și tipul de motor: Utilizați selectorul de piese de pe site-ul nostru sau oferiți-ne aceste detalii pentru a vă ajuta să identificați filtrul compatibil.
  • Verificați tipul de ulei: Unele filtre sunt optimizate pentru anumite tipuri de ulei (ex. sintetic, semisintetic).
Ce tipuri de filtre de ulei există?

Principalele tipuri de filtre de ulei sunt:

  • Filtrele "spin-on" (cu carcasă metalică): Acestea sunt filtre complete, cu un corp metalic și un element filtrant la interior. Se înșurubează direct pe blocul motor.
  • Filtrele "cartuș" (insert): Acestea sunt doar elemente filtrante (fără carcasă metalică), care se introduc într-o carcasă reutilizabilă, fixată pe motor. Ele sunt considerate mai ecologice, deoarece generează mai puține deșeuri.
  • Filtrele de ulei sport/performance: Unele mașini de performanță sau pasionații de tuning pot opta pentru filtre cu o capacitate de filtrare mai mare sau un flux de ulei îmbunătățit, dar acestea trebuie alese cu atenție pentru a fi compatibile.
Ce se întâmplă dacă nu schimb filtrul de ulei la timp?

Dacă nu schimbi filtrul de ulei conform recomandărilor, riști:

  • Obturarea filtrului: Impuritățile acumulate pot bloca filtrul, forțând uleiul să ocolească elementul filtrant printr-o supapă de by-pass. Astfel, uleiul murdar ajunge direct în motor.
  • Uzura accelerată a motorului: Particulele abrazive care circulă cu uleiul nelfitrat pot zgâria și deteriora componentele interne ale motorului (cuzineți, arbori, etc.).
  • Reducerea performanței și creșterea consumului: Un motor care nu este lubrifiat corect va funcționa ineficient.
  • Defecțiuni majore ale motorului: Pe termen lung, ignorarea schimbului de filtru de ulei poate duce la avarii grave și costisitoare ale motorului
Când trebuie să schimb filtrul de ulei?

Filtrul de ulei ar trebui schimbat întotdeauna odată cu schimbul de ulei de motor. Recomandarea generală este să schimbi uleiul și filtrul la fiecare 10.000 – 15.000 km sau o dată pe an, în funcție de ce interval este atins primul și de recomandările specifice ale producătorului auto din manualul mașinii tale. Un filtru vechi și îmbâcsit nu își mai poate îndeplini rolul, indiferent cât de nou ar fi uleiul.

De ce este atât de important un filtru de ulei de calitate?

Un filtru de ulei de calitate este crucial pentru:

  • Protecția motorului: Împiedică particulele abrazive să ajungă la componentele sensibile ale motorului, prevenind uzura prematură și avariile costisitoare.
  • Lubrifiere optimă: Asigură că uleiul care lubrifiază motorul este curat, menținându-și proprietățile și eficiența.
  • Prelungirea duratei de viață a motorului: Un motor bine lubrifiat, cu ulei curat, va funcționa mai mult și mai eficient.
  • Menținerea performanței motorului: Un flux constant de ulei curat contribuie la o funcționare lină și la puterea optimă a motorului.
Ce este un filtru de ulei și la ce folosește?

Un filtru de ulei este o componentă vitală a motorului mașinii tale. Rolul său principal este de a curăța uleiul de motor de impurități, cum ar fi particulele de metal rezultate din uzura motorului, funinginea, praful și alte reziduuri. Practic, filtrează uleiul înainte ca acesta să circule prin motor, asigurând o lubrifiere eficientă și protejând componentele interne.

You were not leaving your cart just like that, right?

Vrei să iți salvăm selecția de produse din coș?

Înainte să părăsești site-ul, te încurajam să salvezi coșul de cumpărături. Pentru a putea face asta avem nevoie de adresa ta de email. Cine știe, poate chiar iți vom trimite un cod de reducere.