Descriere
Mobil Delvac XHP Ultra LE 5W-30 este un ulei de motor diesel de foarte înaltă performanță, conceput pentru a oferi protecție remarcabilă și potențial de economie de combustibil în motoarele moderne, de înaltă performanță, cu emisii reduse, utilizate în aplicații severe pe autostradă. Acest ulei de motor este conceput special pentru a îndeplini cele mai recente cerințe MB-Approval 228.51 și MAN M 3677 pentru motoarele diesel moderne.
Mobil Delvac XHP Ultra LE 5W-30 este formulat cu uleiuri de bază de tehnologie sintetică avansată care oferă o fluiditate excelentă la temperaturi scăzute, reținere a vâscozității la temperaturi ridicate, control al volatilității și contribuie la potențialul de îmbunătățire a economiei de combustibil. Sistemul avansat de aditivi a fost proiectat cu experiență pentru a ajuta la prelungirea duratei de viață și la menținerea eficienței sistemelor de reducere a emisiilor, cum ar fi filtrul de particule diesel (DPF).
DPF este utilizat pe scară largă de majoritatea constructorilor pentru a se conforma cu reglementările privind emisiile aplicate pe camioanele și autobuzele moderne. Mobil Delvac XHP Ultra LE 5W-30 este compatibil cu biodiesel.*
*Urmați recomandările OEM cu privire la potențialele ajustări
Caracteristici și Beneficii
Motoarele diesel cu putere mare și emisii scăzute cresc în mod semnificativ cerințele privind lubrifianții pentru motor. Designul mai strict al motorului, utilizarea inter-răcitoarelor și turbocompresoarele cresc solicitările mecanice și termice asupra lubrifiantului. Tehnologiile de motor cu emisii scăzute, cum ar fi presiunea mai mare de injecție a combustibilului, temporizarea întârziată și dispozitivele de post-tratare, toate necesită o performanță îmbunătățită a uleiului în domenii precum stabilitatea la oxidare, dispersia funinginei, volatilitatea și compatibilitatea cu dispozitivele de post-tratare.
Tehnologia avansată din Mobil Delvac XHP Ultra LE 5W-30 oferă performanțe și protecție excepționale sistemelor de evacuare echipate cu filtre de particule diesel. Beneficiile cheie includ:
- Protecție excelentă împotriva îngroșării uleiului, a degradării uleiului, a depunerilor la temperaturi ridicate și a formării de nămol
- Contribuie la o durată lungă de viață a uleiului, în conformitate cu intervalele de scurgere a uleiului (ODI) recomandate de OEM
- Ajută la prevenirea lipirii inelului pentru o mai bună protecție și eficiență a motorului
- Protecție excelentă împotriva uzurii, zgârieturilor, lustruirii găurilor și coroziunii
- Ajută la controlul uzurii în operațiuni grele, promovând o durată lungă de viață a motorului
- Fluiditate excelentă la temperaturi scăzute
- Contribuie la pompabilitatea și circulația excelentă a uleiului, permițând funcționarea în regiuni cu climă rece
- Ajută la protejarea împotriva uzurii în timpul pornirii la rece a motorului
- Componente avansate „Low Ash”.
- Ajută la îmbunătățirea eficienței și la extinderea durabilității sistemelor de evacuare a emisiilor echipate cu filtre de particule diesel (DPF)
- Viscometrie de formulare avansată
- Stabilitate la forfecare de menținere
- Volatilitate foarte scăzută
- Ajută potențial la reducerea consumului de combustibil față de uleiurile de motor cu grad de vâscozitate mai ridicat, fără a compromite durabilitatea motorului (economie potențială de combustibil în funcție de tipul vehiculului și de condițiile de conducere)
- Ajută la controlul defalcării viscozității și a consumului de ulei în condiții de funcționare grele, la temperaturi ridicate
Aplicații
Recomandat de ExxonMobil pentru utilizare în:
- Camioane și autobuze MB de ultimă generație care necesită lubrifianți MB-Approval 228.51
- În motoarele de vehicule comerciale și autobuze (numai atunci când funcționează în regiunile în care se folosește combustibil cu sulf foarte scăzut) fără filtre de particule pentru care se recomandă uleiul convențional SAPS conform Aprobarii MB 228.5 (vă rugăm să consultați întotdeauna fișa MB 223.2 și la instrucțiunile proprietarului). manualul vehiculului respectiv).
- Ultima generație de camioane și autobuze MAN care necesită lubrifianți aprobați MAN M 3677
- La motoarele de vehicule comerciale și autobuze (numai atunci când funcționează în regiunile în care se utilizează combustibil cu sulf foarte scăzut) fără filtre de particule pentru care se recomandă uleiul SAPS convențional conform MAN M 3277 și M 3275-1 (vă rugăm să consultați întotdeauna manualul de utilizare al vehiculul respectiv).
- Camioane ușoare și grele pe autostradă
- Motoare moderne de mare capacitate echipate cu filtru de particule diesel (DPF) în conformitate cu recomandările din manualul proprietarului
Recenzii
Nu există recenzii până acum.