Descriere
Mobil Delvac XHP Ultra LE SCA 5W-30 20L este un ulei de motor diesel sintetic de performanță extra înaltă, conceput pentru a oferi o protecție remarcabilă și un potențial de economie de combustibil în motoarele moderne, de înaltă performanță și cu emisii reduse, utilizate în aplicații severe pe autostradă.
Acest ulei de motor este conceput special pentru a îndeplini specificațiile Scania LDF-4. Pe lângă faptul că îndeplinește cele mai recente specificații Scania, acesta poate fi utilizat atunci când este solicitat ACEA E6 sau E7.
Acest ulei de motor este formulat cu uleiuri de bază de tehnologie sintetică avansată care oferă o fluiditate excelentă la temperaturi scăzute, reținere a vâscozității la temperaturi ridicate, control al volatilității și contribuie la potențialul de îmbunătățire a economiei de combustibil. Sistemul avansat de aditivi a fost proiectat cu experiență pentru a ajuta la prelungirea duratei de viață și la menținerea eficienței sistemelor de reducere a emisiilor, cum ar fi filtrul de particule diesel (DPF). DPF este utilizat pe scară largă de majoritatea constructorilor pentru a se conforma cu reglementările privind emisiile aplicate pe camioanele și autobuzele moderne.
Caracteristici și Beneficii
Motoarele diesel cu putere mare și emisii scăzute cresc în mod semnificativ cerințele privind lubrifianții pentru motor. Designul mai strict al motorului, utilizarea inter-răcitoarelor și turbocompresoarelor cresc solicitările mecanice și termice asupra lubrifiantului. Tehnologiile de motor cu emisii scăzute, cum ar fi presiunea mai mare de injecție a combustibilului, temporizarea întârziată și dispozitivele de post-tratare, toate necesită o performanță îmbunătățită a uleiului în domenii precum stabilitatea la oxidare, dispersia funinginei, volatilitatea și compatibilitatea cu dispozitivele de post-tratare.
Tehnologia avansată din Mobil Delvac XHP Ultra LE SCA 5W-30 oferă performanțe și protecție excepționale sistemelor de evacuare echipate cu filtre de particule diesel. Beneficiile cheie includ:
- Protecție excelentă împotriva îngroșării uleiului, a degradării uleiului, a depunerilor la temperaturi ridicate și a formării de nămol
- Contribuie la o durată lungă de viață a uleiului, în conformitate cu intervalele de scurgere a uleiului (ODI) recomandate de OEM
- Ajută la prevenirea lipirii inelului pentru o mai bună protecție și eficiență a motorului
- Protecție excelentă împotriva uzurii, zgârieturilor, lustruirii găurilor și coroziunii
- Ajută la controlul uzurii în operațiuni grele, promovând o durată lungă de viață a motorului
- Fluiditate excelentă la temperaturi scăzute
- Contribuie la pompabilitatea și circulația excelentă a uleiului, permițând funcționarea în regiuni cu climă rece
- Ajută la protejarea împotriva uzurii în timpul pornirii la rece a motorului
- Componente avansate „Low Ash”.
- Ajută la îmbunătățirea eficienței și la extinderea durabilității sistemelor de evacuare a emisiilor echipate cu filtre de particule diesel (DPF)
- Viscometrie de formulare avansată
- Stabilitate la forfecare de menținere
- Volatilitate foarte scăzută
- Ajută potențial la reducerea consumului de combustibil față de uleiurile de motor cu grad de vâscozitate mai ridicat, fără a compromite durabilitatea motorului (economie potențială de combustibil în funcție de tipul vehiculului și de condițiile de conducere)
- Ajută la controlul defalcării viscozității și a consumului de ulei în condiții de funcționare grele, la temperaturi ridicate
Aplicații
Recomandat de ExxonMobil pentru utilizare în:
• Acest ulei de motor este conceput special pentru a îndeplini specificațiile Scania LDF-4
• La vehiculele comerciale unde este solicitat ACEA E6 sau ACEA E7
• Camioane ușoare și grele pe autostradă
• Motoare moderne de mare capacitate echipate cu filtru de particule diesel (DPF) în conformitate cu recomandările din manualul proprietarului
Recenzii
Nu există recenzii până acum.