Lichid de frână Textar DOT 4LV 250 ml

Textar DOT 4LV 250 ml este un lichid de frână care respectă standardele DOT 4LV, FMVSS 116 DOT4, ISO 4925 (Class 6), SAE J 1704.

Caracteristici cheie:
  • Punct fierbere [C]: 165 grade
  • Punct fierbere uscat [C]: 260 grade
Preț unitar: 77.44 RON/litru

19,36 lei TVA inclus

Brand
SKU 95006000
EAN 4019722448102
Adaugă la lista de dorințe Adaugă pentru a compara
Pentru cantitati mai mari te rugam sa ne contactezi.

Descriere

Textar DOT 4 LV 250 ml este un lichid de frână care respectă standardele DOT 4LV, FMVSS 116 DOT4, ISO 4925 (Class 6), SAE J 1704.

Lichidul de frână este unul dintre cele mai importante lichide din mașină. Fără acesta, conducerea în siguranță ar fi imposibilă, deoarece frânele nu ar funcționa. Deoarece lichidul de frână transmite forța exercitată de șofer asupra pedalei de frânare către frânele roților. Pentru a îndeplini această sarcină în mod optim în orice moment, lichidul de frână trebuie schimbat periodic în timpul unei inspecții sau întrețineri efectuate asupra autovehiculului.

Deoarece lichidul de frână este higroscopic. Adică, absoarbe umezeala din mediul său. Dacă lichidul de frână este îmbogățit cu prea multă apă, acest lucru scade semnificativ punctul de fierbere la umed, și astfel crește riscul de defectare totală a sistemului de frânare la sarcini extreme.

Vezi fișa tehnică de securitate – link

Provoacă o iritare gravă a ochilor. Susceptibil de a dăuna fătului. Dacă este necesară consultarea medicului, țineți la îndemână recipientul sau eticheta produsului. A nu se lăsa la îndemâna copiilor. A nu se manipula decât după ce au fost citite și înțelese toate măsurile de securitate. ÎN CAZ DE expunere sau de posibilă expunere: consultați medicul. A se depozita sub cheie.

DOT FACE DIFERENȚA PENTRU FIECARE NEVOIE, LICHIDUL DE FRÂNĂ TEXTAR ADECVAT

Lichidul de frână trebuie schimbat la fiecare doi ani. În timpul alegerii trebuie respectate specificațiile producătorului, deoarece există clase diferite:

  • DOT 3, 4, 5 și 5.1; diferă în principal în ceea ce privește punctul de fierbere și vâscozitatea la rece.
  • DOT 3, 4 și 5.1 sunt pe bază de glicol, iar DOT 5 pe bază de silicon.
  • Cu cât este mai mare clasa DOT, cu atât este mai mare temperatura de fierbere și punctul de fierbere la umed.

Clasele DOT mai mari tind să permită intervale de întreținere mai lungi. Standardele DOT se bazează pe standardul american FMVSS-116 al Departamentului de transport (DOT).

Punct de fierbere la uscat: descrie proprietatea lichidului de frână nou, sigilat. În această condiție, lichidul de frână este aproape anhidru. Punctul de fierbere la uscat este de obicei între 240 și 280 C.

Punct de fierbere la umed: descrie proprietatea lichidului de frână la sfârșitul ciclului de viață. Aceasta se determină la un conținut de apă de 3,5%. Nu trebuie să vă situați sub acest punct de fierbere la umed determinat.

Vâscozitate: descrie viteza de curgere a fluidului de frână. Cu cât este mai scăzută vâscozitatea, cu atât lichidul de frână curge mai rapid prin sistemul de frânare și semnalele de frânare sunt transmise mai rapid.

Specificații

Greutate 0,25 kg
Dimensiuni 6,5 × 5 × 15 cm
Brand

EAN

4019722448102

Cantitate (litri)

0.25

Punct fierbere [C]

165 grade

Punct fierbere uscat [C]

260 grade

Specificație

DOT 4LV, FMVSS 116 DOT4, ISO 4925 (Class 6), SAE J 1704

Indicatie producator

BMW QV 34001, Ford M6C65-A1, Ford M6C65-A2, Ford M6C9103A, GM 16072, GM GMW 3356, Mazda MN 120 C, Nissan M5055 NR3, Nissan M5055 NR4, Peugeot S 71 2114(4), Peugeot S 71 2114(6), Renault 41.02.001(3), Renault 41.02.001(4), Suzuki 59100-510XD, Toyota TSK 2602 G(3), Toyota TSK 2602 G(4), VW / Audi TL 766 Z, VW 501 14

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Scrie o recenzie

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vrei să iți salvăm selecția de produse din coș?

Înainte să părăsești site-ul, te încurajam să salvezi coșul de cumpărături. Pentru a putea face asta avem nevoie de adresa ta de email. Cine știe, poate chiar iți vom trimite un cod de reducere.