Descriere
Textar DOT 4 LV 250 ml este un lichid de frână care respectă standardele DOT 4LV, FMVSS 116 DOT4, ISO 4925 (Class 6), SAE J 1704.
Lichidul de frână este unul dintre cele mai importante lichide din mașină. Fără acesta, conducerea în siguranță ar fi imposibilă, deoarece frânele nu ar funcționa. Deoarece lichidul de frână transmite forța exercitată de șofer asupra pedalei de frânare către frânele roților. Pentru a îndeplini această sarcină în mod optim în orice moment, lichidul de frână trebuie schimbat periodic în timpul unei inspecții sau întrețineri efectuate asupra autovehiculului.
Deoarece lichidul de frână este higroscopic. Adică, absoarbe umezeala din mediul său. Dacă lichidul de frână este îmbogățit cu prea multă apă, acest lucru scade semnificativ punctul de fierbere la umed, și astfel crește riscul de defectare totală a sistemului de frânare la sarcini extreme.
Vezi fișa tehnică de securitate – link
Provoacă o iritare gravă a ochilor. Susceptibil de a dăuna fătului. Dacă este necesară consultarea medicului, țineți la îndemână recipientul sau eticheta produsului. A nu se lăsa la îndemâna copiilor. A nu se manipula decât după ce au fost citite și înțelese toate măsurile de securitate. ÎN CAZ DE expunere sau de posibilă expunere: consultați medicul. A se depozita sub cheie.
DOT FACE DIFERENȚA PENTRU FIECARE NEVOIE, LICHIDUL DE FRÂNĂ TEXTAR ADECVAT
Lichidul de frână trebuie schimbat la fiecare doi ani. În timpul alegerii trebuie respectate specificațiile producătorului, deoarece există clase diferite:
- DOT 3, 4, 5 și 5.1; diferă în principal în ceea ce privește punctul de fierbere și vâscozitatea la rece.
- DOT 3, 4 și 5.1 sunt pe bază de glicol, iar DOT 5 pe bază de silicon.
- Cu cât este mai mare clasa DOT, cu atât este mai mare temperatura de fierbere și punctul de fierbere la umed.
Clasele DOT mai mari tind să permită intervale de întreținere mai lungi. Standardele DOT se bazează pe standardul american FMVSS-116 al Departamentului de transport (DOT).
Punct de fierbere la uscat: descrie proprietatea lichidului de frână nou, sigilat. În această condiție, lichidul de frână este aproape anhidru. Punctul de fierbere la uscat este de obicei între 240 și 280 C.
Punct de fierbere la umed: descrie proprietatea lichidului de frână la sfârșitul ciclului de viață. Aceasta se determină la un conținut de apă de 3,5%. Nu trebuie să vă situați sub acest punct de fierbere la umed determinat.
Vâscozitate: descrie viteza de curgere a fluidului de frână. Cu cât este mai scăzută vâscozitatea, cu atât lichidul de frână curge mai rapid prin sistemul de frânare și semnalele de frânare sunt transmise mai rapid.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.